سفارش تبلیغ
صبا ویژن

.::یاهورا ببیبن::.

منبع خبر WinBeta.Netموتور جستجوگر یاهو تصمیم گرفته است تا بصورت تصادفی امکان مشاهده و آزمایش طراحی جدید صفحه اصلی این سایت را برای برخی از بازدید کنندگان خوش شانس خود بوجود آورد.

مهمترین مواردی که در طراحی جدید سایت یاهو بر روی آنها تمرکز شده است عبارتند از:

- امکان دستیابی به گزینه های پرکاربردتر همانند صندوق پست الکترونیک، پیغام رسان فوری، موسیقی و ...
- امکان دسترسی و مشاهده آسانتر به اخبار علمی، ورزشی، تجاری و تفریحی
- بهبود روش جستجو با جابجا نمودن کادر مربوطه

در طراحی جدید سایت یاهو همانگونه که در تصویر نیز مشاهده می کنید لوگوی قرمز رنگ یاهو به سمت چپ منتقل شده است و در کنار آن یعنی در بالاترین قسمت صفحه "کادر جستجو" به همراه دکمه ی زرد رنگ آن قرار گرفته است.

طراحان یاهو تصمیم گرفته اند لیست تقریبآ کاملی از تمامی امکانات سایت را در یک منوی عمودی قرار دهند بدین ترتیب که در کنار نام هر سرویس یک آیکون مرتبط با آن نیز قرار گرفته است. در این لیست امکان دسترسی به خدماتی همچون بازی های آنلاین، جستجوی شغل، خرید، گروه های یاهو و ... بصورت پیش فرض قرار دارد ضمن آنکه امکان مشاهده این لیست بصورت کامل با کلیک بر روی دکمه ی "All Yahoo! Services" فراهم می شود. شاید تنها ایراد این قسمت عدم وجود لینک خدمات یاهو 360 باشد.

بطور کلی در طراحی جدید سایت یاهو، محل نمایش خبرها به وسط صفحه منتقل شده است یعنی در دو جدول مجزا که به ترتیب دارای سه و چهار بخش خبری می باشند. اخبار علمی، تفریحی، ورزشی و اقتصادی که خوانندگان بیشتری دارد در بالا و خبرهای دیگر در قسمت پایین نمایش داده می شوند.

می توان گفت برای بازدیدکنندگان سمت راست سایت یاهو مهمترین بخش آن خواهد بود زیرا بر خلاف گذشته که در بالاترین بخش صحفه، آیکونهای ایمیل، پیغام رسان، آب و هوا و ... وجود داشت در طرح جدید این آیکون ها جای خود را به دکمه هایی بزرگتر داده اند. همچنین، بخش های متفرقه ی دیگر مانند تبلیغات و یا معرفی سرویس های جدید در زیر این قسمت قرار داده شده اند.